Monday, July 13, 2009

Kenangan Berkarok

Pic kt bwh ni ler kenangan aku tgh karok ngn yanty kt Merlin Inn, Cameron Highland. dh lame daa, thn 1999 lg...terpampang tarikh kt pic2. time ni tgh karok lagu ziana zain....pergghhh. mat salih kt blkg xpaham ape aku nyanyi....pas2 trpkse ler kami karok lagu mat saleh lak....baru ler smua2 lyn...hiks. sib baik ade gak pic kenangan kami...klu x jd cm yg lain2 xbwk pon kamera, dlu2 kn mane ade hdset kamera....skrg bkn main g mane2 pon snap kn..


dlu2 kuar g karok ngn sape2 xde pon nk snap, sape ler rajin nk bwk kamera kn. dlu aku study kt Kuantan, dkt ler jgk g Cherating...blh dikatakan tiap2 bln kami horey kt sane...sbb2 ler bile org ofis suara kn nk wat family day xlame lg kt sane aku jd x interested lgsg...coz tmpt aku slalu lepak dlu2..kami slalu karok kt bbq guest house la...cm2 ler. pepon aku rase cm aku x join kot ngn diorg nnt...

No comments:

Post a Comment