Friday, June 13, 2014

Baju Raya 2014, Apakah Pilihan Aku?

Ramadhan dah semakin hampir...puasa ganti pon cm rongak2 jer mintak2 sempat la...hihi...baju raya untuk tahun ni pon baru jer beli 1 (jer..kikiki)...tu pon jubah..yg pasti mmg tailor2 dh x akan ambik tempahan waktu2 kemuncak cmni kan...terpaksa la aku beli yg readymade...badan halus cm aku ni senang jer nk cari..huhuhu. Rata-rata aku tgk kebanyakan designer buat baju mesti ade design sequin & brocket (betul ke ejaan ni..hiks) untuk Tahun 2014...aku pn xnk ketinggalan la nk mencari design2 latest ni...hope dpt la walau sepasang kan...

Ni la satu2 nya jubah yang aku sempat beli aritu kt Modvier, Bangsar...tu pon paksa jgk laki aku pegi sana time dia habis kelas ujung mggu lps....hehehe...ye la Jubah Tiara ni klu dh sekali diorg kuarkan mmg cpt sold out punyer...kebetulan mnggu tu diorg letak kt modvier....tu pon dh tinggal beberapa helai jer..color pon tinggal yg x menarik jer utk aku...saiz kecik cm aku pon tinggal warna yg bkn pilihan asal aku...terpaksa la ambik jgk warna mint green ni...laki aku pon ckp cantik...aku pn ambik la...ye la klu x ambik kn cebik la muka si laki aku tu...hihihi kan dh kena paksa teman kn aku dtg situ...kikikiki....balik umah try2 plk ehhh cun jgk warna ni...hihihi..tp yg x best nye kt zip depan tu cm tersekat2 je klu nk bf kan si Arissa...hope nnt xdela si Arissa nk menetek bagai....hihihi

Ni antara pilihan di hati aku sekarang ni....yg penting x lari dari tema kuarga kami KUNING (thn ni anak2 bujang aku plk yg pilih)..





tgk kebaya kimono ni pon designer nk menyelit jgk sequin kt tangan tu...menarik kan...

 
 

No comments:

Post a Comment