Monday, October 1, 2012

Rindu Berbloging

Tak tahu nk mula dr mana.hihi.Rindu sgt kt blog aku..lama sgt aku xupdate (mmg btl2 lm la hampir 3thn)huhu. Asyik bc blog org jer..Blh dikatakan aku ni silent reader jer la....rutin harian pon dh byk brubah, ank aku pon dh sekolah tadika..byk yg dh berubah..tiba2 rasa nk update plk..Ni la rutin2 harian aku waktu keje;

Hari Kerja;

07:40 pg    - Hantar Anas Ayman (adik) umah pengasuh
07:45 pg    - Bwk Aqil Amsyar (abg) sarapan kt kedai dlu, siap2 mkn br hantar sekolah YADIM P16
08:20 pg    - Smp ofis
12:30 t/ari - Ambik Aqil blk sek & bli nasi utk aku 2 branak lunch..lps siap mkn,solat bagai..siapkan aqil plk mndi & hantar umah pengasuh
01:45 ptg   - Msk ofis blk..
05:30 ptg   - Balik....Solat..Masak

p/s: Bila umur dh meningkat & ank2 dh besar, dh tiade mase horeeyy ngn ofismate cm dlu2 lg..anwy suke sgt bile tgk ank pegi & blk dr sek dpn mata sndr...blk dr sek ari2 cite mcm2 br ilang rase penat lelah trkejar sana sini...



Aqil mase hari pertama nk masuk tadika YADIM..xtau muka excited atau xminat nk g sek..hihi



Smp kt sek dh ade kwn...dh mule suke nk g sek..hihi.."bye2 mama,mama g la keje xpe Aqil xnangis"..hihi..bagus2 cuti mama cancel & trus msk ofis..hiks




No comments:

Post a Comment